04 юли 2006

Убавините на Охрид или Една весела фирма на купон

Разказът се премести на нов адрес: Една весела фирма в Охрид>>>

33 коментара:

  1. Анонимен04 юли, 2006

    Браво бат'Стойчо!!!
    Много добър стил, образност и подреденост в изказа.Давай все така и ако имаш други писания пращай по фирмената поща - ще чета с кеф.

    Данч.

    P.S. Добре че не си приложил снимки от партито :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Кликни вляво - там е съдържанието с другите ми писания :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен04 юли, 2006

    Бравос
    И поздравления, аз така и не успях да седна да напиша нищо.....
    но тази година обещавам :)

    ОтговорИзтриване
  4. За владо - хайде, хайде, че виж, липсват ми доста страни и континенти:-)

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен05 юли, 2006

    Привет, Партнер:)

    Най-после и ние (residents abroad, т.е. изгнанниците) да разберем как чудно сте му прекарали в Охрид:) Откога чакаме?!

    Много ни беще интересно повествованието и честно да си призная, въпреки че сме бивали по тези места научих доста нови неща...

    Чакаме снимките от партитата на личните си мейли:)

    По-здрави:)
    Д & Ж

    ОтговорИзтриване
  6. За Д & Ж: Значи сте можели да пишете на кирилица?;-) а аз си бода очите с латиницата в бъдещите (надявам се) разкази за пустинята, петрола и шейховете.
    Абе снимките са много - но имаше хайку на тях, даване пари на танцьорки, фигури на спящи, имаше и как морскоите чудовища са излезли от водата и разни други;-

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен07 юли, 2006

    Stoicho super e, snimkite pak sa prekrasni.Imam nekoi vyprosi i zabelejki obache:)
    -za Robevi - znam che poslednite naslednikci bqha brat i sestra, za koiato znam che beshe omyjena i jiveeshe v Saraevo,Bosna (predi voinata).
    - antichniqt teatyr- vsqko lqto tam e izvestniq festival na klasicheska muzika "Ohridsko leto", a tam syshto se pravat i koncerti na mkd pevci...nqma kak da go ostavqt kato Perperikon na pimer.
    -arhitekturata - ne moje da q sravnqvash s gradove koito ne sa po-stari ot Ohrid, nqma smisyl.Qsno e koi kogo kopiral!
    - avtomobilite - ne mi se govori na tazi tema poneje MKD ima otvratitelni zakoni za vnos na chijdi koli, ne znam kakva im e celta na politicite(poneje nqmame poveche Zastava). I molq ne deite s komentarite za avtomobilite poneje do predi 5 godini ne karahte nishto porazlichno ot Jigula..hahaha

    P.S Tova za flota beshe :)))ppppp
    Istina za syjalenie...Solun trqbvashe da e nashiq flot.

    Irena

    ОтговорИзтриване
  8. Здравей Ирена,

    отдавна очаквах някой охридчани да ми отговори:-) По ред:
    - за Робеви го бях чел в някаква енциклопедия. Т.к.е бил голям род е логично да има издънки и Сараево.
    -аз също нямам против да се възстанови (до степен на функционалност) Античният театър - Пловдивският също е възстановен, но не до такава степен, че да са надграждани бетонни стени или, ако забележиш на снимката от Охрид, да са добавяни нови зидарии, които са извън зрителната зала (на снимката се виждат). Това май съм го споменал в разказа.
    -кой от кого е копирал е въпроса за яйцето и кокошката: единият лодкар в Охрид беше казал, че българският е диалект на македонския - няма значение кой от кого е прозилязъл(или копирал) - важното е че има еднаквост! Въпреки, че възрожденската архитекртура е от 19в, едва ли има смисъл да се спори кой е по-стар град, защото от преди 19 век (когато е разглежданата архитектура на Робевата къща)- и в Охрид и в Пловдив и в Несебър и в Созопол са останали също така еднакви раннохристиански църкви.
    -Жигули карахме допреди 15 г, оттогава сменяме с Опели и VW(тогава по-стари, сега по-нови)

    Благодаря ти за отзива:-)
    Но не мога да не коментирам нещата, които виждам:-)

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен10 юли, 2006

    Одлично напишано. Повелете дојдете пак:)

    ОтговорИзтриване
  10. Много се радвам на отзивите от македонци:-) Надявам се скоро да дойдем пак :-) - и не само на Охрид

    ОтговорИзтриване
  11. Стојчо, поздрав од Охрид. Мило ми е што ти се допаднал мојот град. Во последниве години забележувам сѐ повеќе туристи од Бугарија и тоа ме радува. Мислам дека е крајно време да почнеме да живееме како добри соседи и пријатели.

    Јас исто повеќе пати сум бил во Бугарија и таму ме врзуваат убави спомени.

    ОтговорИзтриване
  12. goodbytes: прав си батка и 10Х за мнението ти :-)

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен11 юли, 2006

    От миналото лято много искам да отида до Охрид . Ама на 2 пъти все ми ставаше неудобно пред едно момче приятелче от Скопие което уреждаше спането " во собите дека ги дава за 5 евра тетка ми од Охрид " . Първо лятото се оказа , че един човек от компанията нямал задграничен паспорт , а по нова година пък не успяхме да намерим кола с платена зелена карта ... Ех как ми се иска да я нямаше тази пуста граница , само разваля отношенията помежду ни . До догодина обещавам да отида , и твоя пътепис , стойчо , е едно от нещата заради които все още искам да го направя . Другото е , че доста хора са ми казвали , че Охрид адски много приличал на родния ми град - Велико Търново . Ще ми се да проверя дали наистина е така ;) Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  14. Здравей търновец:-)
    Жалко, че не сте успели да идете до Охрид - наистина е много приятно място. Между другото, не е нужно да чакате за залена карта - има автобусен транспорт (редовен): София-Скопие (поне два пъти дневно), а от Скопие за Охрид е май на всеки час (ако не е на всеки час, то е поне достатъчно често). А мисля, че има и пряка линия до Охрид (но не съм сигурен).
    Охрид прилича на много от възрожденските градове в България, така че определено ще ти хареса. Е, Самуиловата крепост е доста по-малка от Царевец, но пък и Търново е било столица по-дълго време все пак и на по-късен етап:-). Но пък никъде няма такова езеро, като Охридското

    ОтговорИзтриване
  15. Анонимен14 юли, 2006

    хехех ;) Трябва да направим един тур по бивши столици някой ден . Както казваш може и с автобус за 2-3 дни да стане . Сетих се и за една забавна историйка . Един приятел от Търново, така доста авантюрист си пада,та заседнал една вечер по Търновските кръчми с доста приятели . Пили , пили и по едно време се оказало , че случайно или не на масата им има момиче , което се казва Биляна . Без много да му мислят веднаги запели познатата песен "Биляна платно белеше" , и като свършили , нашия приятел смело предложил да вземат да палят колите и да отидат да я заведат тази Биляна да бели платно на точното място :) Та както така били подпийнали , се качили на 2 коли и газ към Охрид . за съжаление на границата не ги пуснали тъй като доста хора от компанийката били в прилично нетрезво състояние . За малко да успеят и те направят един пътепис като тебе ;)

    ОтговорИзтриване
  16. Ооо, това е добра идея - екскурзия иза старите столици:-) Но дали само защото са били подпийнали не са ги пуснали?;-)
    Даже и от тази история може да стане разказ - ако някой от вас я напише - ще я пуснем тука :-)

    ОтговорИзтриване
  17. Анонимен17 юли, 2006

    Стојчо, убаво си напишал, поздрав до тебе.
    Абе, пивото и не е така лошо, се е до навика. Мене па Каменица ич не ми оди. На Амстел сум си :). За вкусови не се дискутира нели?
    Ај биди ми поздравен.

    ОтговорИзтриване
  18. струмикс, верно, че не се спори за вкусове - аз за моите предпочитания говоря. А и май не съм казал, че е лоша бирата - казах, че е по-добра отколкото през 1997 г. А за Даб май споменах, че не ме е впечатлила особено :-)

    Поздрав и от мен :-)

    ОтговорИзтриване
  19. Анонимен18 юли, 2006

    И на мене Каменица ич не ми оди. Много е сладка . И Загорка не става - има нешто спирт в нея и ако прекалиш боли глава от нея... Амстела и той е бая сладък . Виж Калтенберг ,Старопрамен, Шуменско или дори Болярка са хубави бири. Баща ми е бил 6 години студент в Чехия и от него знам , че истинската бира е горчива:)

    ОтговорИзтриване
  20. Важното е, че има избор от бири!
    :-)

    ОтговорИзтриване
  21. Анонимен18 юли, 2006

    Да бе, Шуменско го заборавив. Добро пиво, иако не сум баш по пивото. Повеке сакам ракија.
    А иначе, од Бугарија најмногу ми се допаѓа Варна. Навистина е прекрасно место.

    ОтговорИзтриване
  22. Верно всичко е въпрос на вкус :-)
    Шуменско пия рядко (едно време каква гадост беше, помните ли?) - сега е добро, но Каменицата, да не говорим за Столично - по ми се харесват (тя и Каменицата едно време беше бълвоч) - важното е че за всяка бира си има пияч и за всеки пияч си има бира :-)
    А от българските градове (след София разбира се;-) най ми харесва Търново и до голяма степен Пловдив

    ОтговорИзтриване
  23. Анонимен19 юли, 2006

    Хехех , е ракията е друга работа ... И аз съм голям фен . ама ако там вземем да го удряме на спор за различни видове и вкусове не знам къде ще му излезе края :)

    Варна е хубава през лятото , иначе съм бил там 5 години студент и да ти кажа е отвратитлено зимата като задуха северняка от към Русия и сибир :) Ич не е прекрасно тогава ;)

    Аз съм малко пристрастен относно любим град в BG . Велико Търново защото съм от там , Обичам много и малкият старо-планински град Елена , пак поради лични родови причини :)
    Пловдив , Трявна , Несебър също са прекрасни места ...

    Виж в София живея в момента поради единствената причина , че имам добре платена работа ... малко са другите неща , които биха ме накарали да обичам столицата ;)както се вика , чувствам се само като емигрант в собствената си държава ;)

    ОтговорИзтриване
  24. Анонимен21 юли, 2006

    До сега сум бил во Пловдив,Софија Габрово, Правец а наскоро и во Несебр на одмор, обаче до сега најголем впечаток ми има оставено Пловдив - ретко убав град и би сакал пак да наминам.
    Од пивата (домашни и странски) сепак нај ми лежи Скопското!
    Поздрав до всички,
    Гоце

    ОтговорИзтриване
  25. Важното е да има за всеки :-)

    ОтговорИзтриване
  26. Анонимен03 август, 2006

    Убава ти е репортажата. Малку ми е тешко бугарски да читам заради тие полугласовите. Инаку не ми е јасно како сте патувале толку долго. Ако одиш со кола од граница до Скопје е равно 100 км, а од Скопје до Охрид 170 км. Значи со автомобил би требало негде за 3 до 4 часа да стигнеш. Тој мајсторот кој знае од каде ве возел? Малку што невкусно се шегуваш за сообраќаот, ама бидејќи си од нашите страни, пола ти се прашта!!!

    ОтговорИзтриване
  27. Караше по правия път, но в Македония (поне нашите) автобуси карат много бавно (под 80, ако не и под 70км/ч) заради тахографите.
    Иначе си прав: София - Скопие е колкото София - Севлиево, а до там се стига за два часа с лека кола, така че ако нямаше граница, а имаше магистрала - и за по-малко време ще се стига, ама знаеш как е....:(

    ОтговорИзтриване
  28. Интересна репортажа. Спрема мене, на моменти прекритична, но во никој случај злонамерна. Повели и друг пат во Макеоднија :)

    ОтговорИзтриване
  29. Обезателно ще дойда:-) - надявам се тогава да имам още впечатления

    ОтговорИзтриване
  30. Многу добра репортажа, ми се аресва, ама имам многу забелешки:

    1. Малку ми е смешно што користиш изрази како „комсомолски секретарки“, „болшевики“ итн. со оглед Социјалистичка Југославија не беше во Источниот блок како НР Бугарија, туку Неврзана (Non-alligned) така што изрази како „болшевизам“, „соц-реализам“, „колхози“ :))) итн. воопшто не се соодветни за овој контекст тука. Та Бугарија всушност беше со „Големиот Брат“ од Москва нели? Посоодветно кажи „титоизам“ :)) Но добро, навистина не е битно. Ова онака заради муабет.

    2. Цитат: я си е живото доказателство, че за болшевиките няма непревземаеми крепости

    RE: Црквата на Плаошник се обнови во времето на владеењето на ВМРО-ДПМНЕ (тогаш на чело со Љубчо Георгиевски). Конкретно министерката за култура Ганка Самуиловска- Цветановска колку што знам има најголеми заслуги за тој проект. Така што ова дефинитивно нема врска со некои стари „социјалистички“ структури :)

    3. Цитат: са вградили и месингова Звезда на Вергина

    RE: Ај- јај- јај, навистина несоодветно, да не речам, а ќе речам - кич. Се согласувам со тебе! Арно ама треба да знаете следново: иако јас лично сум скептичен спрема тој „антички национал- романтизам“ факт е дека тој симбол (сонцето со шеснаесет краци) е навистина пронајден И во Охрид а не само во Вергина (Охрид односно антички Лихнидос бил дел од таа античка Македонија). Конкретно лично поседувам сертифицирани музејски копии на предмети најдени во Охрид со сонцето на нив. Значи употребата на тој симбол како историски, археолошки итн. во Охрид може да се смета за нормална, секако не в црква (таман работа).

    4. Цитат: Ето какво може да се прави в свобдното време из Охрид:
    Можете да идете на кръчма


    На сликата која си ја ставил е Таверна „Момир“. Сега незнам какво искуство ти имаш со тој ресторан, ама јас лично ќе ви кажам: БЕГАЈТЕ ПОДАЛЕКУ ОД ТАМУ! :)) Сериозно! цените се АСТРОНОМСКИ, порциите мали (ни врапче неможе да се најаде), храната е обична (ни добра, ни лоша, просто обична), локацијата е покрај езеро што е убаво, но веднаш до ресторанот е кафе-бар Аквариус, така што не е баш секогаш мирна атмосфера (тупс-тупс) :)) Местото според цените, понудата, порциите итн. никако не би го нарекол македонски ресторан

    Македонски ресторан е ДА СЕ НАЈАДЕ ЧОВЕК и тоа за ефтини пари (фин оброк со салати, пијачки и чуда цирка 5 евра па нагоре, а за поскромно дури и за 2 евра може човек да хапне некоја шарска плескавица или 10 ќебапчиња, мерак)

    Има пофини и поефтини места за јадење низ Охрид, бегајте од Момир! Типичен tourist rip-off:) (извини ако ти конкретно имаш добро мислење за местово ама јас летово систематски ги прошетав сите ресторани)

    5. Цитат: Лирично отклонение за яденето и пиенето в Македония: менюто е предимно сръбска скара.
    супите са като сръбските - т.е. никакви ги няма


    RE: Е сега „српска скара“?! Претеруваш! Скарата си е таа, од турско, од време на Гоцета и Дамета, како и многу други специјалитети: ќебап, шишќебап, бурек, симит, баклава, тулумба, таратур итн.. тоа можеш да најдеш и во Софија, и во Сараево и во Стамбол и каде не. Е сега дали ќебапите во Софија биле поголеми, во Стамбол помали, што е важно? тоа си е „варијација на тема“ :) Така да смешно ми е кога тукутака велиш „ех, се тоа е српско“, небаре српски агенти дошле да ја „србизираат“ скарата.

    Инаку од автентични локални специјалитети мора да се спомнат Охридската пастрмка, тавче- гравче, Шарската плескавица и др.(штета што не си спомнал, или пак можеби не видов во текстот)

    Супи, односно чорби ИМА. Ама треба да прашаш и зависи и од самото место, ако е ќебапчилница, нормално е дека ќе нема. Има доста добри чорби и тоа телешки, јагнешки, пилешки и конкретно во Охрид логично - од риба.

    6. Цитат: Другата половина е с обслужване стил "сръбска кафана" с едни конобари (сервитьор на сръбски) с кирливи папионки, бели ризи и един маниер на премятане на кърпата - не ти е работа... Всичкото това съчетано с високомерие и мудност.

    RE: Вистина е дека има МНОГУ идиоти, се согласувам 100%! Ама пак ти „српското ова, српското она“. Не е до никакво „српско“ аман пријателе престани!!! туку е до многу други фактори!

    Например: Коа беше време на т.н. Титово „самоуправување“ (компаниите беа демек „во рацете на работниците“ а не во рацете на Државата како на Исток или во раце на бизнисмени како на Запад) И? Моја е компанијава? Не. Твоја е? Не. Чива е? Ничија. И нормално никој несакаше да работи, сите беа мрзливи. Работел- не работел платата си доаѓа на први месецот, па на шопинг во Трст Италија, на одмор на Јадранско Море, мераци. Тоа е едно можно објаснување.

    Е ама има и други објаснувања. Верувал или не, сум искусил ИСТО ако не и ПОЛОШО однесување во „капиталистичките“ Грција и Турција, во хотели, ресторани итн. и тоа во врвни туристички места, по острови и сл. Нељубезност, ароганција, секој гледа да ти земе повеќе (дали во кафе, ресторан, во такси итн..), плаќаш многу - добиваш малку итн. во Грција напр. еднаш БУРЕК (нивна варијанта: mboureki) ми имаат мерено во грамажа еееј идиоти!!! сече парченца пита ни глувче неможе да се најаде од тоа И ГО МЕРИ!)
    Во продавница влегуваш, те гледа како мајка му да си му ја убил, ти се развикува малака!!! ова-она.

    Да не зборам па за Русија и Украина кога бев! Абе влегуваш во продавница намуртено те гледа како на суд да си, сите нељубезни, никој не се смее, цените ОТРОВ, а народот нема леб да јаде.

    И да ти кажам, нема да ми веруваш! еден од градовите со најлош третман на странски туристи што сум го искусил: Будимпешта! Да,да, не се чуди, верувај ми. Се однесуваа толку примитивно кон нас каде и да одевме, а ние па за себе мислиме дека сме „прости Балканци“ еееј! Каде и да одевме, по продавници, ресторани итн. ни викаа, ни се потсмеваа, нељубезно не’ услужуваа! Башка 99% од народот незнае англиски, ќе се изгубиш по тоа градот. Одиш во минимаркет, купуваш, велиш ве молам може да добијам најлон кеса онака ТИ ЈА ФРЛА ко последен отпад да си!
    Еднаш пак, незнаејќи каде да јадеме, отидовме во burger king (не ги сакам таквите места како Мекдоналдс, ги мразам, но немавме избор во моментот). Си мислиш светски fast food chain, демек треба да биде професионално. Ама НЕ! Девојките кои работеа таму абе еден однос кон нас ко на нива на средсело да сме! Ни се смееа в лице уште со прст да не’ покажуваа, ни викаа, едно-друго, абе мизерија. Тоа ли е „западњачки капитализам“??? така во америка или австралија на клоци ќе лета од работа.

    И каква врска сето горенаведено околу нељубесзноста и непрофесионалноста има со некакво „српско“ кое постојано го наведуваш аман пријателе??
    До менталитетот е сето тоа ти велам.

    Да не зборам па за разлика во цени, башка теми. Во Македонија ти можеш да јадеш ко крал за 2-3 евра во нашиве хамбургерџилници (хамбургер дебел мрсен, со помфрити и чуда и пијалок), кај го има тоа?! а не некој смрдена кифла да ти мери на кантар и да ти земе 5 евра или да ти даде „хамбургер“ стерилен ко од гума со дијаметар на чаен бисквит!!!

    Сакам да кажам, да, има идиоти во македонија и тоа МНОГУ, се согласувам и радо би се иселил од тука, ама за некои работи па стварно и не сме толку лоши. Ако ништо друго барем сме свесни дека има проблеми.

    7. Цитат: едно до друго – Месокастро и ....Вароша

    Колку што знам на грчки „меса“ значи „внатре“, а „кастро“ е „замок“, тврдина, castle или можеби fortress?? „Внатрешен замок“?? Да не имало некоја кула подигната внатре во градските ѕидини?? незнам.

    8. Цитат: и толкова симпатични хора.

    RE: Без навреда на никого од Охрид, ама она што го знаеме за Охридскиот менталитет и однесувањето на многу Охриѓани не ми е баш најсимпатично. Има многу простотилак, агресивност, ароганција итн. Во тој поглед луѓето од источниот дел на земјата (Кочани, Делчево, Струмица, Неготино, Гевгелија итн.) се генерално далеку пољубезни, повесели итн.Охриѓани не се баш пример за тоа, знаат повеќето да бидат катиљ луѓе за жал... (е сега лутете ми се ама тоа е од мои искуства и искуства на многу други луѓе)

    Тоа е од мене, не ми замерувај за критиките онака сакав да објаснам некои работи.
    Е сега, како што младиве тука vo Скопје кај што живеам треба да научат некои работи (напр. во врска со Миладиновци, Прличев и да не редам.. некои незгодни теми кои не ги знаат доволно) така и луѓето во Бугарија треба да сфатат некои работи (напр. постојано гледам апсолутно погрешно поистоветување на Титовото време со „српско“ што не држи, та Тито беше Хрват бе луѓе, ја раздели Србија на три (Србија, Косово и Војводина), призна Македонија, Црна Гора, Босна и што ли не, и на крал Петар не му даде да се врати и Дража Михајловиќ го уби. Дајте таа реторика „србокомунизам“ ова-она надминете ја, оксиморонска е тотално. И таа параноја во се’ да се бара замешаност на „српска рака“ (те скарата била српска, „конобарите“ биле српски)

    Бај д веј тука воопшто не велиме КОНОБАР (тоа е во Србија), туку велиме КЕЛНЕР.
    Вокативна форма е „Дете!“ (напр. „Дете! Дај две ракии“ :))

    Поздрав и се’ најубаво, па дојдете пак.

    ОтговорИзтриване
  31. VBB, много благодаря за подробния отзив. Сега ще се опитам да ти отговоря, поне частично, после ще допълня коментарите си

    1.Понятията "болшевик", "комсомалски секретар", "соц.реализъм" са придобили по-широко значение за хора с подобно поведение без връзка дали са били в Източния блок. Пък и на българския читател "болшевик" му е познато, докато "титоизъм" май е същото, но просто на българите им говори по-малко.
    Аналогичен пример: думата "фашист" само за привържениците на Мусолини ли се употребява?
    Така, че си прав: "не е битно. Ова онака заради муабет." :-)


    2. Харесвам стария ви мин-председател, но все пак виж т.1 :-) - може да е сглупил, това също се случва

    3. Цитат: "Значи употребата на тој симбол како историски, археолошки итн. во Охрид може да се смета за нормална, секако не в црква (таман работа)."
    В Охрид (и в Несебър и в София) има и свастики (при това в църкви) - но никой не ги слага в новите църкви, нали? А да ги сложиш в църква си е кич - абсолютно прав си.

    4. Цитат:"На сликата која си ја ставил е Таверна „Момир“. Сега незнам какво искуство ти имаш со тој ресторан, ама јас лично ќе ви кажам: БЕГАЈТЕ ПОДАЛЕКУ ОД ТАМУ! :)) Сериозно!"
    Снимката е случайнa - никой от нас не беше ходил в този Момир (даже от теб научавам, че така се казва). От всичките снимки на кръчми, тази беше най-подходяща като илюстрация за кръчма.

    Цитат:"Македонски ресторан е ДА СЕ НАЈАДЕ ЧОВЕК и тоа за ефтини пари (фин оброк со салати, пијачки и чуда цирка 5 евра па нагоре, а за поскромно дури и за 2 евра може човек да хапне некоја шарска плескавица или 10 ќебапчиња, мерак)" - можеш ли да ни напишеш къде може да се иде в Охрид?

    5. Цитат: "RE: Е сега „српска скара“?! Претеруваш! Скарата си е таа, од турско, од време на Гоцета и Дамета, како и многу други специјалитети" - прав си, кухнята на Балканите ни е обща, и наистина си е от времето и на Даме и на Гоце и от турско време. Вариациите, които ни преглагаха в Охрид обаче, бяха същите, каквито се предлагат в сръбските ресторанти в София, както и в Белград. Наистина не попаднах на Шарска плескавица или пастрмка - предлагаха ни само вешалици, ущипци и лоши (т.е.както в Сърбия) супи.
    Затова съм нарекъл кухнята "сръбска" - ще се радвам да бъда опроверган в някой истински македонски ресторант(може и в София, може и в Македония), че не е така (А, наздраве! :-)

    Пак ще ида до Охрид (и не само:-)
    Скоро ще продължа да пиша коментара си

    ОтговорИзтриване
  32. За т.6 ще напиша отделна статия в другия ни блог с Комитата - http://komitata.blogspot.com

    7. Т.е. Месокастро значи – „вътрешна крепост”. Благодаря за обяснението
    8. Да ти кажа и в България едни са ми по-симпатични, а други – не чак толкова. Така че мога да си представя, че един македонец, който познава по-добре от мен обстановката – ще има друг поглед. Например на мен София ми харесва най-много в България, но повярвай пълно е с хора, които биха ме изяли с парцалите за това мнение 

    Пак ще ида до Охрид (и не само:-)

    Много съм благодарен за постинга ти!

    ОтговорИзтриване
  33. Здрасти Сойчо,
    Търсих нещо за Охрид и попаднах на твоята статия - разбира се че четеното за мен беше удоволствие. Моного поздрави от македонката, която написа първата статия за Охрид преди мноооого години :-)
    Ирена

    ОтговорИзтриване

Преместихме се на нов адрес: http://patepis.com, така че е по-разумно да коментирате там :)